Jakie cukierki na konferencję?

poniedziałek, Wrzesień 12th, 2011

To, że cukierki reklamowe powinny być jako standardowy poczęstunek na różnego typu konferencjach, z pewnością nie jest żadnym zaskoczeniem. Podczas przerw, rozmów przy kawie, klienci wręcz szukają czegoś słodkiego, co pozwoli im też naładować akumulatory i osłodzić smak porannej czy popołudniowej kawy. Cukierki reklamowe mogą być różne, powinny być jednak zawsze opakowane w papierek, który zawiera informacje o firmie, a minimum logo i znak firmowy. Mieszanki, jak i pakowanie w miłe i słodkie prezenty cukierków ułatwi nam profesjonalne konfekcjonowanie, co sprowadza nasze zaangażowanie do przygotowania tego typu gadżetów do minimum. W cieplejszych miesiącach, a więc w porze typowo letniej czy wiosennej, warto unikać czekoladowych cukierków. Czekolada rozpływa się na papierku i pozostaje niezbyt dobry efekt końcowy. Dobrym natomiast akcentem, jak i lekkim orzeźwieniem nie tylko dla umysłu, ale i ciała, będą cukierki miętowe, albo kwaśne, owocowe. Te z kolei nie pochłaniają aż tak dużego budżetu, można ich więc zamówić więcej i bez miary częstować nimi klientów.

Comments are closed.