displaye reklamowe

poniedziałek, Wrzesień 12th, 2011

Displaye reklamowe od lat świetnie sprawdzają się  w marketingu sprzedażowym. Nie tylko bowiem uwidaczniają produkt i zwracają uwagę klienta na wybrane marki i produkty, ale także pomagają sprzedaży. Displaye reklamowe bowiem to nie tylko opakowania kartonowe, które ozdabiają produkt, wzmacniają logo marki i pozwalają dorzucić gratis do produktu, to także palety na produkty, albo próbki czy kolory produktów. Takie displaye reklamowe są często wykorzystywane przez producent kosmetyków, na których można wyszczególnić odcienie kolorów na przykład lakierów do paznokci, cieni do powiek czy podkładów do twarzy. Pozwala to klientkom lepiej przypasować kolor i jeśli konkurencja takimi paletami nie dysponuje, to może być to argumentem przemawiającym na naszą korzyść. Ciekawa forma i kolorystyka displayów pozwala także wyróżnić produkty i oryginalnie je zaprezentować. To także wpływa na wygląd i estetykę sklepu. Im lepiej zaprojektowany display, tym większa szansa, że dany sklep będzie  zainteresowanym wyeksponowaniem naszych towarów na półkach.

Comments are closed.